Saturday 6 October 2018

2 Cara Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Untuk peminat dan penggun Shaklee, bagi mendapatkan penjimatan dan manfaat lebih daripada Shaklee baiklah korang daftar sebagai ahli shaklee.

Dua cara pendaftaran untuk menjadi ahli Shaklee;


1. Cara Berbayar

Cara pertama melalui yuran pendaftaran berjumlah RM65 dan korang akan dapat starter kits shaklee yang sangat padat dengan pelbagai info. Info yang ada adalah dalam starter kits Shaklee ni sangat membantu untuk korang dapatkan maklumat tambahan apa manfaat yang korang boleh dapat selain daripada penjimatan hingga 15% . 

Apa yang terkandung didalam starter kits Shaklee adalah 

Product Guide
Business Guide 
Shaklee Difference
Mini Product Guide



2. Cara Keahlian Percuma 

Haaa kalau dah korang memang dengan aim nak beli banyak produk shaklee baiklah grab kaedah ni yang mana, dengan pembelian genap 200UV korang akan layak keahlian percuma dan cash bonus daripada shaklee Yeayyyyy.

Dah la jimat dapat beli pada harga ahli (jimat 15%) kemudian dapat lagi bonus wowww sangat. Keahlian pun percuma. Paling rendah nak genapkan 200UV lebih kurang pembelian minima rm680.

Pendaftaran shaklee tak susah pun mudah sahaja secara online tak sampai 10 minit dah selesai. Korang boleh contact akak nanti akak tolong bantu.

Alang-alang nak jadi pengedar Shaklee, Haa jom kenali apa manfaat yang korang akan dapat bila mendaftar sebagai pengedar Shaklee:

1) Belian dengan Harga Ahli

Haaa yang ni paling disukai ramai, sebab korang jimat sehingga 15%, contoh macam Vivix kalau harga runcit rm475, harga ahli jimat hampir nak cecah 3 angka.

Selain jimat dengan belian harga ahli, korang jugak akan layak dapat cash bonus untuk belian lebih 150 UV untuk sebulan (lebih kurang belian rm510 dan ke atas)

2) Akses Sistem Online Shaklee2u 24 jam!

Semudah ABC je urusan belian, urusan untuk nak daftarkan ahli baru, check UV dan Check kelayakan bonus setiap hari melalui sistem shaklee2u ni. Dunia mudah semuanya dihujung jari gitu.

Saya tak nak berniaga, saya nak makan sendiri je..

Haaa boleh sangat, tiada paksaan untuk korang kena membeli setiap bulan. Kebebasan di tangan korang, bila nak beli tapi seeloknya kalau dah nak shopping banyak tu genapkan la 150 UV terus boleh layak bonus kan.

Eh Ramai pulak kawan saya nak order Shaklee , macam mana kalau serius nak Bisnes Shaklee Yer?

Haa untuk permulaan tak perlu modal besar dan tak perlu untuk simpan stok. Bila-bila masa jer korang boleh bermula asalkan keahlian korang masih aktif. Apa yang korang perlu buat, consult produk mana yang diorang nak dan lepas pelanggan dah bayar terus je order kat sistem shaklee2u. 

Untuk bimbingan lanjut kami ada support group di bawah naungan master nadiah suhaidi. Untuk pertanyaan lanjut boleh whataps saya hidayah 0133507996.

Oklah sampai disini sahaja nanti kita share lanjut berkenaan manfaat lain yang layak diterima oleh pengedar shaklee.

Terima kasih singgah membaca

Assalamualaikum





0 comments:

Post a Comment