Wednesday 3 October 2018

Kedai Vitamin Cyberjaya Putrajaya dan Bangi

Hai Assalamualaikum dan Selamat Petang



Nama Saya Norhidayah, boleh panggil saya akak dayah atau dayah sprinter. Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah di sekitar Cyberjaya, Putrajaya dan Bangi. Merupakan ibu kepada dua puteri. Saya sebelum ini bekerja di salah sebuah kementerian di Putrajaya dan sekarang sedang bercuti belajar atas tajaan sendiri bagi pengajian ke peringkat sarjana di UKM.

Memandangkan saya sedang cuti belajar tanpa pembiayaan, Bisnes Shaklee ini saya jalankan sepenuh masa bagi menampung pembiayaan pengajian dan sara hidup. Saya menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery sekitar Putrajaya, Cyberjaya dan Bangi atau ke kawasan berdekatan dengan caj penghantaran percuma atau cas yang minima.


Selamat berkenalan

Semoga dipermudahkan urusan anda semua

Sekian terima kasih

Akak Dayah Sprinter

Pengedar Shaklee Cyberjaya
SID 1110814
COD Percuma di Cyberjaya
Pos seluruh Malaysia.

Sekian, terima kasih

0 comments:

Post a Comment