Thursday 25 October 2018

Coq trol Plus Umpama Power Bank Pelajar

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari.

Bekerja Vs Belajar Yang Mana Lebih Memenatkan

Ketika bekerja dahulu rasa macam orang bekerja ni paling sibuk dan rasa penat disamping kadang-kadang tertekan.  Nampak jadi pelajar ni seronok jer tak yah fikir perkara lain selain belajar.




Hihi rupanya bila dah bergelar pelajar Sarjana ni kadang-kadang rasa penat juga mungkin penat sebab memegang 3 topi serentak.


  • Topi  Pelajar: Belajar, kadang ada assigment tu biasalah ada lawatan (tapi setakat ni enjoy jer hihi)

  • Topi Surirumah/ Isteri /Ibu : Yang ni topi yang menjadi idaman semua wanita bekerjaya untuk jadi surirumah sepenuh masa.

  • Topi Usahawan : Haa yang ni yang membuatkan kadang-kadang akak rasa penat apabila 3 topi serentak nak dilakukan.

Yelah kalau belajar dengan ada tajaan biasiswa ada gaji macam biasa mungkin akak punya situasi tak sepenat sekarang. Tapi bila bergelar pelajar dengan tajaan sendiri, bercuti tanpa gaji dan dengan komitmen bulanan keluarga menjadikan akak pelajar yang kadang-kadang mudah penat apabila 3 tugas perlu dilaksanakan serentak.

Alhamdulilah suami banyak membantu dan banyak bertolak ansur kurang skit rasa bebanan.

Dengan rutin harian akak sekarang, kadang-kadang sampai di rumah je lepas habis kelas badan rasa flat nampak bantal jer orang cakap haha.

 Tapi memikirkan masa itu emas, rugi sangat membiarkan ia berlalu apa lagi cepat-cepat cas bateri badan dengan power bank kegemaran akak iaitu Coq Trol Plus daripada Shaklee. Serius dari rasa badan lemah nak baring lepas telan Coq trol plus akak rasa boleh bangun basuh muka dan sambung buat kerja yang akak dah rancang. Siap buat assigment skit, pastu sambung kemas rumah pastu sambung masak lepas tu sambung work out 30 minit haaa amboi melampau sangat haha.


Sebelum ini ada kawan akak ni dia cakap bos dia sambung belajar master tapi secara part time. Kadang-kadang penat sampai rasa nak tertidur waktu di pejabat dan minta cadangkan sesuatu yang dapat bantu untuk tenaga dan bantu fokus dalam pelajaran atau masa bekerja. Alhamdulillah lepas dah cuba Coq trol plus repeat sampai botol ketiga. Sebab berkesan sangat pada dia.

Sekarang dah bergelar pelajar dah cuba sendiri baru paham macam mana perasaan bos kawan. Alhamdulillah Coq trol plus ni dah jadi macam rakan baik akak dan power bank bila badan rasa flat sangat.

Apa itu Coq Trol Plus


Coq Trol Plus ni merupakan penambahbaikan daripada Coq Health. Sebelum ini Shaklee telah menghentikan pengeluaran Coq Health dan menambahbaik formulasi dengan penambahan Polifenol menjadikan Coq Trol Plus antara power bank terbaik untuk kita semua sama ada lelaki atau perempuan.

Coq10

Coq10 dalam Coq trol plus seumpana penjana tenaga yang mana ia membantu dalam penghasilan tenaga dalam badan di peringkat mitokondria. Hihi orang biologi tau la ni mitokondria tu apa dia hihi. Sebab tu Coq Trol plus ni sangat efektif bertindak sebagai power bank terbaik akak. Telefon bateri habis gelaplah dunia. Kalau bateri badan habis sama lah jugak apa tak boleh buat so bagi yang buat kerja berat atau banyak tugasan satu masa anda boleh la cuba Coq trol ni.





Polifenol 

Polifenol ni antara antioksida yang hebat yang ada dalam Vivix kini ada dalam ramuan Coq Trol Plus. Haa disambung untuk tenaga, akak juga dapat merasai kesan coq trol plus untuk kesihatan kulit. Yelah Antikoksidan kan terkenal untuk bantu kekalkan keremajaan kulit.



Baca : Manfaat Antioksida Terhadap Kulit

Nanti next entry kita share pasal testimoni Coq Trol Plus.

Bagi yang ingin tahukan harga Coq Trol Plus ni hanya rm 148.75 (30 capsule) . Untuk penjimatan lebih boleh mendaaftar sebagai ahli.

Baca  : pendaftaran sebagai Ahli

Terima kasih singgah


Next
This is the most recent post.
Older Post

2 comments: